Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Sex és Budapest

Ebben a blogban elmélkedünk a pasikról, barátnőimmel karöltve. Vajon miért ilyenek?? És milyen a sex?? Kivel? Hol? Mikor? Minden szaftos témát leírunk, mind a barátnőim, mind én vallunk!!!:D És nem kímélünk! A blogban olvashatsz még rólam, bár ez biztos nem olyan érdekes, mint a jó kis nyammogós részletek! :D

Friss topikok

  • Daniel Taylor: Szia! Hát köszönöm kérdésed, tudom mi az, bár ugye mindig a következőnél jön rá az ember, hogy ami... (2008.10.10. 19:04) Reload és egy kis változtatás
  • kupidó: szia. Ha kiváncsi vagy erre a témára én szívesen mesélnék neked erről... Lenne mit :) Ha gondol... (2008.08.10. 20:33) A biszexualitás

Linkblog

A biszexualitás

2008.08.02. 03:23 Daniel Taylor

 

Ma egy film kapcsán szóba jött a biszexualitás. Így tömören megfogalmazva! Ugye mindenki tudja mit jelent! Remélem! Szóval! Épp a filmet néztem, amikor is eszembe jutott, hogy ma erről írjak. Mi a biszexualitás? Egyfajta ingatag állapot? Vagy a hedonizmus tetőfoka? Több embert is meghallgattam már erről, de konkrét választ senki nem tudott erre adni! –mert nem is lenne???
Nem is tudnám elképzelni, hogy egyszerre 2 embert szeressek, ráadásul, hogy az egyik nő legyen! És ezzel Andiék is így vannak. Bár olyan furcsán hangzik, hogy náluk nem kell átfogalmazni a nő szót, mert úgy is passzol!:D De ez most mind1, már nem lepődöm meg az ilyeneken, aki pedig mégis, az még most csukja be a száját, és a szemét is!!
 
Szóval. Volt már olyan kapcsolatom (szerencsére csak szexuális, érzelmek nélkül) ahol az illetőnek volt barátnője, sőt eljegyezni készült! És a kapcsolatunk alatt volt olyan, hogy a nő teherbe is esett! A srác pedig azt mondta neki, hogy azért vetessék el, mert „ő még nem elég érett egy gyerekhez!” Hát én másképp fogalmaznék! Szívem nem tökéletes a kapcsolatunk! És ide nem szülhetsz gyereket! Ha még azt sem tudjuk megbeszélni, hogy én mit szeretek az ágyban, akkor vajon, hogy nevelhetnénk fel egy gyereket? (a kisgyerek is majd égbe kiállt a faszért, mind1, hogy lány-e, vagy fiú!) Azt tudni kell a srácról, hogy ő nem táplált igazán érzelmeket a férfiak iránt, csak szeretett velük IS sexelni! Konkrétan azt szerette, ha ő a passzív fél egy kapcsolatban. (szépen, matinésen fogalmazva!) Elég régen volt már ez a kapcsolatom, és kíváncsi vagyok, (illetve meghallgatnám a story-t) vajon most mi a helyzet kettőjükkel? A barátnőjével személyesen is találkoztam, amikor is előle kellett elbújnom! :D Az álcázás legegyszerűbb formáját választottam! A feltűnést! Szerintem az lett volna a legegyszerűbb, ha bevallja a barátnőjének, hogy figyelj, én szeretem, ha izgatnak ott! Ennyi! Persze tudom, sok férfinak(és itt az igaziakra gondolok! :P) nehezére esik komoly dolgokról beszélni a barátnőjével! Persze ez már szinte természetes! Ettől nem éreznék magukat igazi férfinak! Főleg, ha ilyen lenne a kérdés! :D Bár egy jó kapcsolatban ez nem gáz, vagy ha az, akkor az ilyet jobb az elején tisztázni, amíg még ki tud lépni belőle az illető, anélkül, hogy tönkre tenne bárkit.  És ettől nem fognak összezsugorodni a tökeik!!
 
Egyik ismerősöm kapcsolatában pedig a „szexuális segédjének” családja volt Németországban, és 2 gyereke, felesége, és ide jött „vigadni” Pestre a pasikkal! Szép!
 
De a biszexualitás csúcstartója az Andi!!! :D
Neki volt az a remek kapcsolata, hogy egy „jóképű, helyes, kis aranyos” pasival! Az aranyos szón van a lényeg!!:D (Ahogy a védőnénikém mondaná: „egy pasi lehet szép, de akkor ott már gond van!!!” –és tessék!) Ez a „jóképű, helyes, kis aranyos” pasi bevallotta, hogy ő már smárolt pasival is! Na hát az intoleráns Andinkak ennyi untig elég volt! Jó, vannak melegek, és még sok rosszabb más dolog is, na de, hogy az ő pasija más pasikkal smároljon??? Nem, azt már nem!! :D Úgyhogy kidobta az illetőt! :D Pedig nagyon bejött neki! Na de hát, ha neki más kell…
Egy kellemes estét töltöttünk el Andinál, Eszter és egy (3) üveg bor társaságában, a szakítás után egy évvel! A srác amúgy oda járt suliba velünk! Na, tehát amikor már kellően be voltunk csiccsentve, szóba jött a …! Mondtam Andinak, hogy tárcsázza, és majd elhívom egy randira. Mindannyian tudtuk, hogy nemet fog mondani, de hát mégis! Úgy gondolta kicsiny alázás hajnal 1-kor miért ne jönne neki jól???  Hát volt is alázás, csak, hogy az Andi számára! Azt mondtam neki, hogy én ismerem, és ő is biztos látott már engem! Nagyon bejön, és nem talizna-e velem? Hát erre nagy meglepődésre, a kihangosított telefon visszhangzott az igenjétől! :D:D:D Andinak égett a pofája, szegény! Pedig ő nem tehet róla! :D A srác lazán látatlanban randizik egy pasival! Szép! Ráadásul úgy, hogy az exbarátnője telefonjáról érkezik a hívás! (Persze ezt ő nem tudta!)
 
Szóval van egy pár történet, és egy pár illető is! Én személy szerint nem tudom mit gondolok erről, mint azt már írtam, nem tudnám elképzelni magam egy ilyen formációban! És nem is tudnék egyszerre 2 embert szerelemmel szeretni! Legyen az férfi, vagy férfi! J
 
Akinek van biszex párkapcsolata, vagy ilyen ismerőse, az feltétlenül jelezzen, mert érdekelne egy ilyen kapcsolat! Hogyan is működik, stb. nem tudnám elképzelni magamat ilyen helyzetben! Úgyhogy, nyugi Maci, nem csallak meg az Andival, és az Eszterrel sem!!! :D Innen is csók!
 
És üdv mindenkinek!

1 komment

Címkék: férfi szex sex meleg biszex bi titok pasi kettő

A bejegyzés trackback címe:

https://gayboy05.blog.hu/api/trackback/id/tr41596893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kupidó 2008.08.10. 20:33:33

szia.

Ha kiváncsi vagy erre a témára én szívesen mesélnék neked erről...
Lenne mit :)
Ha gondolod olvasd a blogom. www.melegkupido.blog.hu
Néha fogok női dolgokról is írni...

üdv: kupido
süti beállítások módosítása